Osiedle Pasternik
Forum mieszkańców Pasternika
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Osiedle Pasternik Strona Główna
->
Pogaduszki mieszkańców
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witajcie!
----------------
Użytkownicy
Regulamin
Nasz Pasternik!!
----------------
Plac Budowy
Pasternik w obiektywie :)
Pogaduszki mieszkańców
Wszystko co z mieszkaniem związane..
----------------
Remonty czas zacząć..
Tam, gdzie będziemy pichcić..
Tam, gdzie będziemy odpoczywać..
Tam, gdzie.....
GALERIA...
----------------
Foty mieszkańców
Foty mieszkań
Nie samym Pasternikiem człowiek żyje!! ;)
----------------
Parapetówa ;)
Mieszkańcy!!
Kuchnia
Zwierzyniec
Po godzinach...
Kącik Damsko/Męski ;)
----------------
Coś dla NIEJ...
Coś dla NIEGO...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
asias
Wysłany: Czw 14:32, 12 Lut 2009
Temat postu: OFERTY ADMINISTRACJI.
mam przyjemność przedstawić Panu ofertę współpracy w zakresie kompleksowego utrzymania nieruchomości, obejmującego zarządzanie i administrowanie nieruchomością.
Firma „BARBAKAN” opiera swoją działalność na doświadczeniu zawodowym oraz stałym rozwoju pracowników i świadczonych usług. Zapewniamy fachową i kompleksową opiekę nad powierzonymi nam nieruchomościami, czuwając nad prawidłowym przebiegiem ich eksploatacji.
Chętnie odpowiem na Pana pytania i propozycje współpracy. Proszę o kontakt pod numerem telefonu (012) 44 55 710, tel. kom. (0607) 67 66 67.
W dotychczasowej swojej działalności firma „Barbakan” świadczyła usługi w zakresie administrowania i zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi oraz nieruchomościami stanowiącymi własność i współwłasność krajowych/zagranicznych osób fizycznych.
Posiadamy szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochronie praw lokatorów..., Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy prawo budowlane oraz doświadczenie w gospodarowaniu nieruchomościami i realizacji inwestycji.
Pomagamy w przygotowaniu wszelkich dokumentów potrzebnych do organizacji i rejestracji wspólnot mieszkaniowych.
Współpracujemy z doświadczonymi i solidnymi firmami zapewniającymi bieżącą obsługę techniczną nieruchomości, natychmiastowe usuwanie awarii, a także realizację remontów generalnych w swojej branży. W swojej działalności korzystamy z usług firm świadczących usługi kompleksowego utrzymania czystości nieruchomości.
Zapewniamy obsługę nieruchomości przy użyciu profesjonalnego programu komputerowego dla zarządców, przygotowując czytelne zestawienia oraz dokumenty dla członków i Zarządu wspólnoty;
dzięki współpracy z Kredyt Bankiem S.A. oferujemy usługę masowych płatności połączoną z możliwością bezpośredniego dostępu do swoich danych za pośrednictwem Internetu.
Obsługę powierzonej nam nieruchomości realizujemy za pośrednictwem wykwalifikowanych pracowników, posiadających doświadczenie; każda nieruchomość posiada swojego administratora oraz specjalistę ds. technicznych, którzy pozostają cały czas do dyspozycji członków i Zarządu wspólnoty pod wskazanymi numerami telefonów; istnieje również możliwość zorganizowania dyżurów pracowników naszej firmy na terenie nieruchomości w wyznaczonych dniach i godzinach.
Gwarancją bezpieczeństwa, jaką dajemy swoim Klientom w zakresie wykonywanych usług jest nasze doświadczenie oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu zarządzania nieruchomościami.
Michał Truchlewski – lat 32, mgr prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, zarządca nieruchomości (licencja nr 12543). Jestem osobą działającą nieprzerwanie w branży zarządzania i administrowania nieruchomościami od grudnia 2002 roku. Działam na podstawie licencji zarządcy nieruchomości nr 12543, nadanej dnia 9 grudnia 2002 roku decyzją Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast.
przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu wraz z protokołami kontroli okresowych) na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego,
ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego,
prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży oraz wykazu ich właścicieli,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości,
zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego,
zapewnienie utrzymywania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku mieszkańców budynku oraz jego otoczenia,
zapewnienie dla nieruchomości wspólnej ciągłości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody i odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości stałych poprzez zawieranie stosownych umów z dostawcami mediów i kontrolę ich wykonania,
zapewnienie usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej (np. anteny zbiorcze, domofon, windy),
zapewnienie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej (w szczególności wykonywanie remontów i napraw budynku oraz jego części wspólnych, a także urządzeń technicznych),
usuwanie awarii (i ich skutków) w części wspólnej budynku oraz urządzeń technicznych,
ubezpieczenie nieruchomości wspólnej od odpowiedzialności cywilnej oraz od ognia i innych zdarzeń losowych,
dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia,
dokonywanie opłat publicznoprawnych, o ile nie są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali,
przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej, w tym zwoływanie zebrań właścicieli nieruchomości celem podjęcia uchwał przekraczających czynności zwykłego zarządu,
indywidualne zbieranie głosów pod uchwałami,
przygotowanie projektu planu gospodarczego oraz umożliwienie członkom wspólnoty zapoznanie się z nim przynajmniej na 3 tygodnie przed głosowaniem w spawie jego przyjęcia,
realizacja planu gospodarczego zatwierdzonego prawomocną uchwałą Wspólnoty, w tym m.in. wykonywanie napraw i remontów generalnych budynku oraz jego części wspólnych,
pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości oraz wszelkich opłat wnoszonych przez członków Wspólnoty,
rozliczanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją nieruchomości wspólnej oraz realizacja planu gospodarczego, a także, w razie konieczności, prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów,
prowadzenie księgowości wspólnoty w zakresie wymaganym przepisami,
sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i przedstawienia go Wspólnocie na 3 tygodnie przed terminem zebrania sprawozdawczego,
wynajmowanie pomieszczeń w nieruchomości wspólnej za pisemną zgodą Zarządu Wspólnoty,
wydawanie zaświadczeń potrzebnych w celu uzyskania dodatku mieszkaniowego lub pomocy społecznej,
bieżące informowanie Zarządu Wspólnoty o stanie spraw wspólnoty, a raz na kwartał, począwszy od dnia zawarcia umowy, sporządzanie pisemnego raportu na ten temat
otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie za jego pośrednictwem rozliczeń
kontrolowanie pracy osób obsługujących nieruchomość,
reprezentowanie ogółu właścicieli na zewnątrz
występowanie przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym na podstawie stosownych
uchwał wspólnoty w zakresie związanym z realizacją niniejszej umowy
obsługa prawna w zakresie ogólnym oraz współpraca z prawnikami,
wykonywanie innych, nie wyszczególnionych czynności, na mocy uzgodnienia z Zarządem.
Za proponowany zakres usług miesięczna opłata, w przypadku wspólnot mieszkaniowych nieruchomości o powierzchni:
do 1000 m² wynosi 0,70 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
1000 – 2000 m² wynosi 0,65 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
2000 – 10 000 m² wynosi 0,60 zł/m² powierzchni użytkowej budynku,
powyżej 10 000 m² wynosi 0,55 zł/m² powierzchni użytkowej budynku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin